Loading...

Servicecontract

Een servicecontract voor regulier en preventief onderhoud van Laadpunt Nederland biedt de beste bescherming tegen onverwachte storingen van uw laadpaal.

Storingen snel verholpen

Een onverwachte storing of het wegvallen van de spanning van een laadpaal, is heel vervelend. Laadpunt Nederland ondersteunt u graag in zo’n situatie. Wij bieden daarom een servicecontract voor alle reparaties en onderhoud van uw laadpaal. Als u een servicecontract bij ons heeft afgesloten, kunt u onze technische helpdesk altijd rechtstreeks bereiken. Bij een storing zorgen we dat er nog dezelfde dag hulp wordt geboden door onze experts. Ook komen we jaarlijks bij u langs voor een controle van de laadpaal, de infrastructuur en voor een software-update. Laadpunt Nederland heeft eigen installateurs in dienst, waardoor u voor installatie of reparatie niet met andere partijen te maken krijgt. Een prettig idee.

Voordelen van een servicecontract

  • Bedrijfszekerheid

    Goed onderhoud voorkomt kostbare storingen, verlengt de levensduur van de installatie en draagt bij aan uw wettelijke verplichting om de installatie veilig te beheren (NEN1010 / NEN3140)

  • Maatwerk
    Wij voeren onderhoud uit wanneer u dat het beste uitkomt.

  • Comfort
    Met het servicecontract worden storingen zo snel mogelijk verholpen. Zo waarborgt u het comfort voor uw personeel en klanten.

  • Altijd bereikbaar
    Bij een storing zijn wij altijd bereikbaar om u te woord te staan en bieden wij nog dezelfde dag hulp.

Wat biedt het servicecontract?

  • Maximale betrouwbaarheid van uw laadvoorziening
  • Snelle opvolging van onverhoopte storingen
  • Specialistische kennis en advies
  • Een technische helpdesk
Meer informatie

Prijzen van ons serviceplan

Simpel

8,95maand
  • Telefonische helpdesk
  • Online hulp op afstand
  • 48 uur Responstijd 8×5
  • Geen voorrij- en inspectiekosten

Standaard

11,95maand
  • Telefonische helpdesk
  • Online hulp op afstand
  • 24 uur Responstijd 8×5
  • Geen voorrij- en inspectiekosten
  • Inregeling van backoffice
  • Planning jaarlijkse keuring
  • 10% korting bij aankoop nieuw laadpunt

Business

15,95maand
  • Telefonische helpdesk
  • Online hulp op afstand
  • 12 uur Responstijd 24×7
  • Geen voorrij- en inspectiekosten
  • Inregeling van backoffice
  • Planning jaarlijkse keuring
  • 10% korting bij aankoop nieuw laadpunt

Meer informatie?

Meer informatie over het servicecontract? Lees het in de FAQ of neem contact met ons op.

Bel mij terug