Pagina's
- Blog
- Charging as a Service
- Contact
- Elektrisch rijden
- FAQ
- Home
- Installateurs
- Installatie
- Klachten
- Laadpaal bedrijf
- Laadpaal keuzehulp
- Laadpaal kopen
- Laadpaal op kantoor
- Laadpalen
- Laadpalen Alfen ICU
- Laadpalen Ecotap
- Laadpalen EVBox
- Laadpalen NewMotion
- LaadSlim Actiepakket
- Leasemaatschappijen
- Maxem
- Maxem & ICU Eve Mini pakket
- Over ons
- Serviceplan
- Vacatures
- Vastgoedbeheer
Blog
Elektrische Auto
- De nieuwe Tesla Model 3, de topper van het jaar?
- De Nissan Leaf is terug, sterker en beter dan ooit!
- De nieuwe Smart Electric Drive
- Autosalon van Genève, volop elektrische innovaties
- Overname Opel door PSA
- De hybride is dood, lang leve de hybride
- Eerste rijtest met de Opel Ampera-E
- Het opladen van de Renault ZOE 4.0 2017
- Betalen voor parkeren bij Tesla Supercharger
- Het opladen van de Hyundai IONIQ
- Eindejaarsacties laadpunten
- Het Apple-effect van Tesla
- Elektrische Mini met Nederlands tintje
- Grotere actieradius Renault ZOE
- 2017, hèt jaar van de elektrische auto
- Hyundai IONIQ
- Audi Q7 met 2 fase snel opladen
- Tesla Model X in Nederland
- Het opladen van een Nissan Leaf of Evalia
- Toyota Prius geschikt als trekauto
- Volkswagen schermt met 20 EV modellen na dieselschandaal
- Maart 2016 beste verkoopmaand ooit voor BMW
- Het opladen van een Tesla Model S / X
- Volvo roept op laadstekkers te standaardiseren
- Elon Musk; Waterstofauto’s zijn dom!
- Mitsubishi Outlander go’s USA
- In 20 jaar van EV1 naar Ampera-E
- BMW i5, eerste praktische i model
- Bevriezen laadkabels niet nodig
- Apps voor elektrische auto’s
- De nieuwe Chevrolet Bolt
- Mercedes C 350e Plug-In Hybrid
- Toyota gaat “Back to the Future”
- Het opladen van een Volvo Twin Engine
- Veilig opladen Volkswagen GTE
- Autofabrikanten gaan door met ontwikkeling elektrisch rijden
- Nieuwe verkoopcijfers elektrisch vervoer NL
- Wat vind jij van de nieuwe Prius?
- Hypermiling
- Parkeren is laden, laden is geen tanken!
- Wat is Range Anxiety
- Laden via laadstation of stopcontact
- EV Hot of Duurzaam?
Geen categorie
- Paal voor Tesla Wall Connector
- Peiling Maurice de Hond, verbied vervuilende auto
- Interesse in elektrisch rijden bijna verdubbeld
- Energy Management deel I
- Elektrische auto’s zijn niet milieuvriendelijk
- Cijfers elektrisch vervoer, Noorwegen doorbreekt 100k grens
- Luchtvervuiling in steden boven EU norm
- Software die verbruikcijfers verbeterd
- Dringen bij laadpalen
- Elektrisch vervoer versterkt Nederlandse economie
- Het kwartje van Kees, tarieven voor laden aan banden.
- Mogen netwerkbedrijven wel laadpalen leveren?
- Is de waterstofauto for real?
- Het opladen van een Mitsubishi Outlander PHEV
- Oplaadpunt met slimme meter
Overheid en fiscaliteit
- Verkiezingen 2017, welke partij kiest voor elektrisch vervoer
- Stop de ‘laadpaalklever’
- Moeten netbeheerders stoppen met laadpalen?
- Van 2016 naar 2017, focus op volledig elektrisch
- Automerken werken samen aan laadnetwerk
- Opladen in Duitsland wordt eenvoudiger
- Is de verkiezing van Trump slecht voor de markt van elektrische auto’s
- Beloon leaserijder bij zuinig rijden
- Positieve invloed gemeenten op elektrische auto’s
- Parkeren bij oplaadpaal zonder opladen, mag dat?
- De onwaarheden van Wiebes
- Het adviesrapport ‘Maak elektrisch rijden Groot’
- Autobrief II aangenomen, 2016 wordt het jaar van de plug-in hybride
- Dreigend succes nieuwe generatie elektrische auto’s, paniek in Den Haag
- Omstreden motie over elektrische auto’s aangenomen
- Stabiel elektriciteitsnet door elektrische auto’s
- Mia en Vamil: de wijzigingen voor 2016
- EV sneller laden buiten piekuren
- Mobiliteitsbudget
- Cijfers elektrisch vervoer in Europa
- Dit jaar nog elektrisch rijden?
- Situatie bij een Vereniging van Eigenaren
- Goed nieuws voor elektrisch rijden
- In de media: alle auto’s vanaf 2035 elektrisch
- Verlengde huisaansluiting of openbaar laden
- Beloon ook particuliere koper van nul-emissie-auto
- Fiscaal voordeel voor laadpunt
- Fiscale bijtelling in 2016
- Minister Kamp: we blijven elektrisch rijden stimuleren
- Stroomkorting voor slimme rijder, auto opladen tijdens daluren
- Stimuleringsbeleid van de Overheid
Project in de Schijnwerpers
- Project in de schijnwerpers
- Elektrisch wagenpark
- Laadpalen voor zakelijk gebruik en stroomkosten verrekening
- Smart Charging door laden in daluren
- Risico’s door onveilige elektra vaak onderschat
- Project in de schijnwerpers: Camping Hoeve Krekelberg
- Project in de schijnwerpers, laadpaal via verlengde huisaansluiting
- Project in de schijnwerpers: Laadpunten bij Tergooi ziekenhuizen
- Tesla opladen met rode CEE connector?
- Ecotap nieuw in ons assortiment
- Project in de schijnwerpers: de Mennekes Charge app
- Project in de schijnwerpers: Aanpassen meterkast naar 3 fase
- Project in de schijnwerpers: ICU EVe met dubbele contactdoos
- Project in de schijnwerpers: vaste kabel of contactdoos
- Vermogens analyse van uw elektrische installatie
- Project in de schijnwerpers: Gastvrij laden
- Bedrijfsvideo Laadpunt Nederland
- Project in de schijnwerpers: Slim of dom laadpunt
- Project in de schijnwerpers: Loadbalancing
- Branding van uw zakelijke oplaadpunt
- Laden makkelijk en simpel maken is zo makkelijk nog niet.
Techniek
Voertuigen
- BMW 2-series Active Tourer plug-in
- BMW 3-series Sedan PHEV
- BMW 5-series Sedan iPerformance
- Fiat 500e
- BMW 7-series PHEV
- Porsche 918 Spyder
- Audi A3 Sportback e-tron
- Opel Ampera
- Opel Ampera-e
- Mercedes-Benz B-klasse Electric Drive
- Chevrolet Bolt EV
- Mercedes-Benz C-Klasse 350e
- Ford C-Max plug-in hybride
- Citroën C-Zero
- Porsche Cayenne S E-Hybrid
- Mini Cooper S E Countryman ALL4
- Volkswagen e-Golf
- Nissan E-NV200
- Volkswagen e-up!
- Mercedes-Benz eVito
- Ford Focus Electric
- Smart ForTwo Electric Drive
- Mercedes-Benz GLC 4MATIC
- Volkswagen Golf GTE
- Mitsubishi i-MiEV
- Jaguar i-Pace
- BMW i3 FEV
- BMW i3 met Range Extender
- BMW i8
- Peugeot iOn
- Hyundai IONIQ Electric
- Hyundai IONIQ Plug-in hybrid
- Honda Jazz EV
- Renault Kangoo Z.E.
- Hyundai Kona Electric
- Nissan Leaf
- Nissan Leaf (2018)
- Tesla Model 3
- Tesla Model S
- Tesla Model X
- Kia Niro Plug-in Hybrid
- Kia Optima PHEV
- Mitsubishi Outlander PHEV
- Porsche Panamera S E-Hybrid
- Volkswagen Passat GTE
- Toyota Prius Plug-in Hybrid
- Audi Q7 e-tron
- Audi Q8 e-tron
- Land Rover Range Rover
- Land Rover Range Rover Sport PHEV
- Tesla Roadster
- Tesla Roadster (2020)
- Mercedes-Benz S-klasse plug-in hybrid (s500)
- Volvo S90 Twin Engine
- Kia Soul EV
- Renault Twizy
- Volvo V60 Twin Engine
- Volvo V90 Twin Engine
- Mercedes-Benz Vito E-CELL
- BMW X5 plug-in hybrid
- Volvo XC60 T8 Twin Engine
- Volvo XC90 plug-in
- Renault Zoe
Laadpunten
- DIC Laadzuil
- Ecotap Homebox
- Ecotap SLA_K
- Ecotap WG2
- EVBox BusinessLine
- EVBox HomeLine
- EVBox PublicLine
- ICU EVe
- ICU Eve Mini
- ICU Tube
- Keba KeContact P20
- Keba KeContact P30
- Lolo Smart
- Mennekes Amtron
- Mennekes Homecharger Easy
- NewMotion Business Lite
- NewMotion Business Pro
- NewMotion Home Advanced
- NewMotion Home Fast
- NewMotion Home Standard
- Webasto Pure
FAQs
- Heeft een laadpaal onderhoud nodig?
- Hoe kan ik de stroomkosten verrekenen?
- Hoe snel is mijn elektrische auto volgeladen?
- Kan ik met een laadpaal elke auto opladen?
- Kan ik met één pas overal laden?
- Kan ik per persoon kiezen wat het laadtarief is?
- Krijg ik subsidie op een laadpaal?
- Waarmee moet ik rekening houden bij een laadpunt thuis?
- Waarmee moet ik rekening houden bij een zakelijke laadvoorziening?
- Waarom zou ik niet via het stopcontact laden?
- Wanneer spreek je van een snellader?
- Wat is een goede laadoplossing voor een VvE?
- Wat is een ‘domme’ laadpaal?
- Wat is een ‘slimme’ laadpaal?
- Wat zijn de verschillen bij de diverse merken en modellen laadpunten?