Storingen snel verholpen

Een onverwachte storing of het wegvallen van de spanning van een laadpaal, is heel vervelend. Laadpunt Nederland ondersteunt je graag in zo’n situatie. Wij bieden daarom een servicecontract voor alle reparaties en onderhoud van jouw laadpaal. Als je een servicecontract bij ons hebt afgesloten, kun je onze technische helpdesk altijd rechtstreeks bereiken. Bij een storing zorgen we dat er nog dezelfde dag hulp wordt geboden door onze experts. Ook komen we jaarlijks bij je langs voor een controle van de laadpaal, de infrastructuur en voor een software-update. Laadpunt Nederland heeft eigen installateurs in dienst, waardoor je voor installatie of reparatie niet met andere partijen te maken krijgt. Een prettig idee.

Voordelen van een servicecontract

Goed onderhoud voorkomt kostbare storingen, verlengt de levensduur van de installatie en draagt bij aan jouw wettelijke verplichting om de installatie veilig te beheren (NEN1010 / NEN3140)

- Telefonische helpdesk
- Online hulp op afstand
- 48 uur responstijd 8x5
- Geen voorrij- en inspectiekosten

- Telefonische helpdesk
- Online hulp op afstand
- 24 uur responstijd 8x5
- Geen voorrij- en inspectiekosten
- Inregeling van backoffice
- Planning jaarlijkse keuring
- 10% korting bij aankoop nieuw laadpunt

- Telefonische helpdesk
- Online hulp op afstand
- 12 uur responstijd 8x5
- Geen voorrij- en inspectiekosten
- Inregeling van backoffice
- Planning jaarlijkse keuring
- 10% korting bij aankoop nieuw laadpunt