Storingen snel verholpen

Een onverwachte storing of het wegvallen van de spanning van een laadpaal is heel vervelend. Laadpunt Nederland ondersteunt je graag in zo’n situatie. Wij bieden daarom een servicecontract aan voor alle reparaties en periodiek onderhoud van een laadpaal. Als je een servicecontract bij ons hebt afgesloten kun je onze technische helpdesk altijd rechtstreeks bereiken. Bij een storing zorgen we dat er binnen de responstijd van het servicecontract hulp wordt geboden door onze experts. Ook komen we jaarlijks bij je langs voor een controle van de laadpaal en de elektrische infrastructuur en voor een software-update. Laadpunt Nederland heeft eigen installateurs in dienst, waardoor je voor installatie of reparatie niet met andere partijen te maken krijgt.

Voordelen van een servicecontract

Goed onderhoud voorkomt kostbare storingen, verlengt de levensduur van de installatie en draagt bij aan jouw wettelijke verplichting om de installatie veilig te beheren (NEN1010 / NEN3140) Daarnaast garandeert het de up-time van je laadsysteem zodat je altijd kunt laden wanneer het nodig is.

 Telefonische helpdesk




Gratis

Telefonische helpdesk
Online hulp op afstand
48 uur responstijd 8x5
Geen voorrij- en inspectiekosten
Beheer van backoffice



€ 6,95

Telefonische helpdesk
Online hulp op afstand
12 uur responstijd 8x5
Geen voorrij- en inspectiekosten
Beheer van backoffice
Jaarlijkse keuring


€ 11,95