Een onverwachte storing of het wegvallen van de spanning van een laadpaal is heel vervelend. Laadpunt Nederland ondersteunt je graag in zo’n situatie. Wij bieden daarom een servicecontract aan voor alle reparaties en periodiek onderhoud van een laadpaal. Als je een servicecontract bij ons hebt afgesloten kun je onze technische helpdesk altijd rechtstreeks bereiken. Bij een storing zorgen we dat er binnen de responstijd van het servicecontract hulp wordt geboden door onze experts. Ook komen we jaarlijks bij je langs voor een controle van de laadpaal en de elektrische infrastructuur en voor een software-update. Laadpunt Nederland heeft eigen installateurs in dienst, waardoor je voor installatie of reparatie niet met andere partijen te maken krijgt.
Goed onderhoud voorkomt kostbare storingen, verlengt de levensduur van de installatie en draagt bij aan jouw wettelijke verplichting om de installatie veilig te beheren (NEN1010 / NEN3140) Daarnaast garandeert het de up-time van je laadsysteem zodat je altijd kunt laden wanneer het nodig is.
Wij voeren onderhoud uit wanneer je dat het beste uitkomt, met een onderhoudsplan op maat weet je zeker dat het onderhoud precies past in de structuur van jouw organisatie.
Met het servicecontract worden storingen zo snel mogelijk verholpen. Zo waarborg je het comfort voor jouw personeel en klanten en hoef je zo min mogelijk hinder te ondervinden van een onverhoopt laadprobleem.
Bij een storing zijn wij altijd bereikbaar om je te woord te staan en bieden wij direct hulp op afstand. Daarnaast zorgen we meteen dat er binnen de gestelde service termijn een monteur op locatie is indien nodig.